sobota, 23 sierpnia 2008

Indesit - promocja off-screen lodówek Graffiti w kinach Cinema City

Ekspozycje lodówek Indesit Graffiti w 12 multipleksach Cinema City

Reklama w dzienniku FAKT informująca o konkursie Indesit w kinach

Uczestnicy konkursu i ich dzieła narysowane na lodówkach Graffiti w Cinema City



Na fali dobrej współpracy z największą w Polsce siecią kinową Cinema City w związku z realizacją projektu sponsoringu sal kinowych, o którym pisałem już wcześniej, w październiku 2004 r. przeprowadziliśmy pierwszą promocję off-screen we wszystkich 12 kinach Cinema City w Polsce.
Promocja w kinach Cinema City była jednym z kluczowych elementów launchu na rynku polskim nowatorskich lodówek Indesit Graffiti, których drzwi pokryte były specjalnym laminatem pozwalającym rysować po nich flamastrami do białych tablic i ścierać rysunki za pomocą suchej gąbki. Wstawienie lodówki do hallu kinowego było już sporym zaskoczeniem i przyciągało uwagę, bo produkty AGD nie były nigdy wcześniej promowane w kinach. Chodziło też o to, by potencjalni klienci mogli podejść do lodówki i na żywo sprawdzić jej wygląd i możliwości (koncepcja "touch & feel the product"). Dodatkowo konkurs, w którym do wygrania było 12 lodówek Graffiti, reklamowany w najpoczytniejszym dzienniku Fakt mógł wywołać efekt word-of-mouth.

Oczywiście wykorzystanie możliwoście prezentacji produktów Indesit w kinie idealnie wpasowywało się w pozycjonowanie tej marki, której jednym z touchpoint-ów było właśnie kino, a grupa docelowa pokrywała się z amatorami częstych wizyt w multipleksach.

Na 4 tygodnie w okresie od 8 października do 5 listopada 2004 w każdym kinie Cinema City ustawione zostały ekspozycje z nowiutką lodówką Indesit Graffiti. Na weekendy (piątek, sobota, niedziela) w każdym kinie pojawiała się hostessa Indesit z zapasem flamastrów i aparatem fotograficznym. Hostessa odpowiadała za przeprowadzenie konkursu - zapraszała gości Cinema City do narysowania filmowego obrazka na lodówce. Każda praca była uwieczniana na zdjęciu, a później zmazywana, tak by kolejny uczestnik konkursu mógł sprawdzić walory rysownicze lodówki Graffiti - w ten sposób na zakończenie konkursu po 4 tygodniach mogliśmy wyłonić zwycięzców.
W konkursie wzięło udział ponad 1000 osób. Spośród uczestników, którzy narysowali rysunki wybraliśmy zwycięzców - w każdym kinie był jeden zwycięzca, który mógł zabrać lodówkę Graffiti do domu!

Brak komentarzy:

 
Twoja wyszukiwarka