Od 2003 r. produkty marki Ariston były regularnie prezentowane konsumentom poprzez kilkutygodniowe ekspozycje w największych centrach i galeriach handlowych w Polsce. Firma Alrec Sign & Display wyprodukowała dla nas specjalne wyspy ekspozycyjne, na których standardowo umieszczane były 4 produkty: pralka, zmywarka, lodówka i kuchenka oraz katalogi. Zgodnie z ulubioną maksymą dyrektora Giuseppe Parma: "Touch and feel the product" - klienci mogli łatwo zapoznać się z najnowszymi sprzętami Aristona, obejrzeć je z bliska, zajrzeć do środka. Hostessy Ariston informowały o zaletach produktów Ariston, rozdawały katalogi oraz zachęcały do udziału w promocjach konsumenckich, które Ariston regularnie przeprowadzała dla kupujących sprzęty tej marki.
Wyniki badań znajomości marki, które dla Indesit Company były cyklicznie przeprowadzane przez SMG/KRC Millward Brown pokazywały, że takie działania budują też znajomość marki. Świadomość marki Ariston w Polsce nigdy nie była wysoka, ale pomimo braku znaczących kampanii reklamowych zaczęła sukcesywnie rosnąć właśnie w okresie realizowania akcji displayowych w centrach handlowych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz