W marcu 2004 r. udało nam się przeprowadzić niestandardową prezentację pralek Ariston "Super Silent" połączoną z konkursem na hasło reklamowe dla tych pralek w 54 salonach sieci EMPiK w całej Polsce. W księgarniach pojawiły się ekspozycje z pralką Ariston oraz specjalnym urządzeniem pozwalającym odsłuchać, jakie dźwięki wydaje z siebie pracująca pralka Ariston. Salony EMPiK słyną z przytulnej atmosfery sprzyjającej czytaniu książek i czasopism - stąd pomysł na umieszczenie w tym środowisku supercichej pralki Ariston wskazujące dobitnie, że pralka ta z pewnością nie będzie nam zakłócała przyjemnych chwil spędzanych w domowym zaciszu. Akcję tą zaplanowała Ewa Foltyńska, ówczesna Product Manager ds. pralek i zmywarek, której pomagałem jako asystent, rozpoczynając swoją pracę w Merloni Indesit Polska.
Gillete Monuments
11 lat temu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz