W 2004 r. Giuseppe Parma był dyrektorem generalnym Indesit Company Polska, a zarazem pełnił obowiązki dyrektora marketingu. Wcześniej Parma był szefem marketingu Indesita w Rosji i właśnie tam zagustował w wielkich neonach reklamujących markę Indesit. Pomimo rosnącej sprzedaży i udziałów rynkowych, które plasowały markę Indesit w TOP3 w segmencie dużego wolnostojącego AGD w Polsce, to wizerunek i znajomość marki Indesit na rynku polskim nie była najlepsza - słabe kojarzenie marki z kategorią AGD, a jej włoskie pochodzenie było przez klientów często odbierane jako znak gorszej jakości technicznej produktów.
Umieszczenie wielkiego neonu marki Indesit w prestiżowym miejscu Warszawy miało więc wzmocnić wizerunek, wpisać markę w krajobraz polskiej stolicy i zapewnić dużą ilość kontaktów z atrakcyjnym targetem warszawiaków.
Przy współpracy z firmą Defi Poland dwa ok. 20-metrowe neony umieszczono na zachodniej i południowej stronie 20-piętrowego wieżowca przy ul. Zgoda 13 w ścisłym centrum stolicy w okolicy ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. Neony miały kontory w 4 kolorach marki Indesit (czerwony, granatowy, błękitny i zielony), które co kilka sekund się zmieniały. Neony miały swoją premierę dnia 1 lipca 2004 r. kiedy to podczas konferencji prasowej zorganizowanej na 40. piętrze Hotelu Marriott z okazji wprowadzenia nowej linii kuchenek Indesit dziennikarze mogli z okien Marriotta podziwiać neony w całej okazałości. Neony zdobiły centrum Warszawy przez 4 lata i niedawno zostały zdemontowane...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz