sobota, 2 sierpnia 2008

Indesit - kampania lodówek Playzone / lato 2004


12 lipca 2004 r. wystartowała w Polsce druga tego roku kampania TV marki Indesit - 30" i 15-sekundowe spoty promowały nową linię lodówek wyposażonych w specjalną półkę Playzone, przeznaczoną do funkcjonalnego przechowywania napojów w puszkach i butelkach. Oczywiście, tak jak w poprzedniej kampanii pralek, zachowano motyw z ludźmi (nie posiadającymi lodówki Indesit), którzy do swoich głów mieli doczepione puszki i butelki z napojami. Kreację zatytułowaną "Bottles Around" przygotowała mediolańska agencja Ogilvy & Mather, a polską adaptację zapewniła Gruppa66 Ogilvy. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat.

Kampania trwała 5 tygodni - do 22 sierpnia i wygenerowała 650 GRP. Niestety marketingowy przekaz bazujący na beneficie specjalnej półki Playzone nie okazał się być specjalnie chwytliwy w Polsce i już wkrótce zapadła decyzja o szybszym niż planowano wprowadzeniu na polski rynek nowatorskich lodówek z linii Graffitti, ale o tym już w jednym z kolejnych postów ;-)

Brak komentarzy:

 
Twoja wyszukiwarka