Na jesieni 2004 r. w Polsacie miała się pojawić kolejna edycja popularnego reality show "BAR" - tym razem program nosił nazwę "BAR vip". Producent programu zgłosił się do nas z propozycją "product placement" produktów AGD w domu zamieszkiwanym przez uczestników programu. Ze względu na młodzieżowy i swobodny charakter programu idealnie pasowała do niego nasza marka Indesit. W międzyczasie na polski rynek w przyśpieszonym trybie wprowadzone zostały nowatorskie lodówki z linii Indesit Graffiti - były to lodówki, których drzwi pokryte były specjalnym laminatem, dzięki czemu można było traktować je jak "białe tablice" i korzystając ze specjalnych flamastrów pisać i rysować po ich powierzchni, by później łatwo zmazać to za pomocą papierowego ręcznika. Ponieważ duża kampania reklamowa wprowadzająca lodówki Graffiti na polski rynek została zaplanowana dopiero na wiosnę 2005 r., więc umieszczenie takiej lodówki w mającym sporą oglądalność show Polsatu było bardzo dobrym sposobem na efektywny launch produktu w połączeniu z odpowiednimi działaniami PR, B2B i POS na terenie sklepów i marketów RTV-AGD. Poza lodówką Graffiti, na której uczestnicy BARu bardzo chętnie zostawiali sobie różne wiadomości, w programie pojawiły się też: pralka, zmywarka, płyta elektryczna, piekarnik oraz okap marki Indesit. Tymczasem we Włoszech, będących pierwszym rynkiem, na jaki wprowadzono lodówki Graffiti trwała kampania TV autorstwa agencji Ogilvy & Mather, wykorzystująca dwa spoty - opowieść chłopaka i dziewczyny...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz