
Format programu bazujący na brytyjskim pierwowzorze ("Naked Chef" z Jamie Olivier'em) został sprowadzony do Polski przez Unilever, który postanowił promować markę Knorr poprzez osobę młodego, nowoczesnego szefa kuchni. W pierwszym sezonie programu kuchnia Pascala Brodnickiego wyposażona była w produkty AGD marki Siemens. Współpraca między producentem show a firmą BSH nie układała się jednak najlepiej i w drugim sezonie fani Pascala mogli już podziwiać eleganckie sprzęty do zabudowy marki Ariston - płytę gazową na szkle, piekarnik, okap, lodówkę oraz zmywarkę. Program miał średnią oglądalność na poziomie 1,5 miliona widzów, a produkty z logo Ariston pojawiały się w każdym odcinku, dodatkowo w napisach końcowych zamieszczone było logo Ariston. Podczas przerw między kolejnymi seriami programu wymienialiśmy produkty na nowe, tak by pokazać jak najwięcej ciekawych linii stylistycznych do zabudowy Aristona, m.in. charakterystyczny piekarnik z linii Experience z wyświetlaczem Touch Control.
W kolejnej serii pojawiła się też m.in. oryginalna lodówka Aquacare ze specjalnym dystrybutorem schłodzonej i filtrowanej wody umieszczonym w jej drzwiach. Poniżej krótki filmik zmontowany z ujęć, w których sprzęty marki Ariston występowały w rolach głównych ;-)
W kolejnej serii pojawiła się też m.in. oryginalna lodówka Aquacare ze specjalnym dystrybutorem schłodzonej i filtrowanej wody umieszczonym w jej drzwiach. Poniżej krótki filmik zmontowany z ujęć, w których sprzęty marki Ariston występowały w rolach głównych ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz