Akcja składała się z wielu elementów:
- Kampanii bannerowej Ariston na stronie głównej Onetu, zachęcającej do odwiedzenia serwisu wielkanocnego i wzięcia udziału w Konkursie;
- Serwisu wielkanocnego, który od strony graficznej został tak zaprojektowany, by idealnie odzwierciedlać styl wizualny marki Ariston;
- Internetowego konkursu wielkanocnego, w którym Internauci mogli wygrac najlepsze sprzęty AGD Ariston (pralkę, zmywarkę i kuchenkę) oraz mnóstwo atrakcyjnych gadżetów z logo Ariston;
- Wysyłki e-mailingu do bazy 200 tys. osób posiadających konto pocztowe na Onet.pl;
- Udostępnienie Internauton serii 6 e-kartek wielkanocnych sygnowanych logo Ariston, które można było rozsyłać z indywidualnymi życzeniami do swoich znajomych.
Ten zabawny pop-up promował serwis wielkanocny oraz konkurs na stronie Aristona - www.ariston.pl. Sprzęty Ariston zyskały tu kształty wielkanocny jajek.
Jedna z sześciu oryginalnych e-kartek wielkanocnych przygotowanych przez Ariston do serwisu wielkanocnego, ale udostępnionych również w ogólnym serwisie e-kartkowym Onetu.
W trakcie 3 tygodni trwania tej akcji kartki Aristona były wysłane ponad 5 tysięcy razy przez użytkowników Onetu.
Strona Główna serwisu wielkanocnego Aristona - została skrupulatnie przygotowana tak, by w pełni odzwierciedlać ciepło, troskę i rodzinny charakter marki oraz jej wizualny styl komunikacji
Na stronę główną serwisu wielkanocnego weszło ogółem 261 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy odwiedzili tą stronę 334 tysiące razy.
Dużym zainteresowaniem Internautów cieszył się Konkurs wielkanocny Ariston, w którym można było łatwo wziąć udział na stronach serwisu wielkanocnego. Konkurs składał się z 2 pytań:
1. Jakie produkty Ariston wyposażone są w technologię Super Silent? - Internauci mogli wybrać prawidłową odpowiedź spośród 4 zaproponowanych, prawidłową odpowiedzią były oczywiście "pralki i zmywarki";
Uczestnicy byli zachęcani do szukania podpowiedzi na www.ariston.pl, co przełożyło się na wyraźny wzrost ilości wejść na stronę Aristona w tamtym okresie.
2. Kogo i dlaczego chciałbyś zaprosić na swoje śniadanie wielkanocne? - to było pytanie otwarte i deycodowało o wyborze zwycięzców.
Niewątpliwym magnesem przyciągającym uczestników konkursu były cenne nagrody - za 1. miejsce: najbardziej "wypasiona" pralka Ariston dostępna w ówczesnej ofercie; za 2. miejsce: niemniej wypasiona zmywarka i za 3. miejsce: elegancka kuchenka, a dodatkowo mnóstwo atrakcyjnych gadżetów.
Ogółem na podstronę konkursową weszło ponad 31 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego ponad 10 tysięcy wzięło udział w konkursie i udzieliło odpowiedzi na pytania oraz wypełnilo formularz konkursowy.
Skutecznym wsparciem dla konkursu okazał się też e-mailing rozesłany do bazy 200 tysięcy użytkowników poczty Onet w wieku powyżej 25 lat. Aż 26 tysięcy odbiorców e-mailingu kliknęło, by dowiedzieć się więcej o konkursie.
Najlepszym podsumowaniem skuteczności tego projektu interaktywnego są wyniki ilości wejść na stronę marki Ariston, która mimo, że nie była w centrum uwagi (to serwis wielkanocny Aristona na portalu Onet był promowany) osiągnęła historycznie najwyższe ilości UU.
W lutym 2005 r. przed startem projektu z Onetem na stronę www.ariston.pl weszło zaledwie 10 tysięcy UU, w kwietniu 2005 r. po zakończeniu akcji miesięczna ilość UU na stronie wzrosła o ponad 100% do poziomu 21 tysięcy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz