Linia Ariston Extendia składała się z dwóch innowacyjnych i designerskich produktów zaprojektowanych przez Makio Hasuike według popularnych obecnie trendów modernistycznych:
- olbrzymia pralka - 100x70x70cm, o pojemności 8,5 kg, z maksymalną prędkością obrotów wirówki 1400 obr./min, z klasą A+ efektywności energetycznej i intuicyjnym wyświetlaczem elektronicznym;
- lodówka typu Combi - z charakterystycznym przeszklonym mini-barem umieszczonym w drzwiach, zintegrowanym systemem próżniowym Ever Fresh do przechowywania żywności w próżni oraz funkcją Total No Frost.
Premierowa prezentacja Extendii w Cinema City Arkadia dla partnerów handlowych
Korporacyjny dział Trade Marketingu przygotował specjalne ekspozytory na pralkę i lodówkę Extendia, wyposażone w odtwarzacz DVD i ekran LCD, na którym klienci mogli obejrzeć krótkie filmiki prezentujące poszczególne cechy i benefity linii Extendia.
Broszura "Była sobie rodzina" dołączona do czasopisma Elle Decoration
Ze względu na niszowy charekter linii Extendia nie dysponowaliśmy budżetem reklamowym na promocję nowych produktów. Wyprodukowane zostały jedynie foldery promocyjne oraz materiały POS. Na poziomie europejskim Indesit Company dogadał się z wydawcą ekskluzywnego czasopisma wnętrzarskiego ELLE DECORATION na insertowanie na wybranych rynkach europejskich, gdzie Elle Decoration jest obecne specjalnie zaprojektowanej broszury "Była sobie rodzina" poświęconej w całości produktom z linii Extendia. Taka właśnie 20-stronicowa broszura pojawiła się również w polskim wydaniu Elle Decoration (nr październikowy z 2005 r.).
Ekspozycja linii Extendia w Galerii Łódzkiej
Jak zwykle gdy brakowało nam budżetu reklamowego, podejmowaliśmy tańsze, ale również skuteczne działania promujące produkt w formie ekspozycji w galeriach handlowych. Wykorzystywane do tego celu były specjalne ekspozytory z DVD i ekranem. Dodatkowo pojawiała się też elegancka hostessa Ariston, która prezentowała zalety dużych rozmiarów Extendii oraz rozdawała foldery.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz