We Wrocławiu promowaliśmy nowe połączenia z tamtejszego lotniska wprowadzone w Letnim Rozkładzie Lotów - do Rzymu i Londynu. Zwycięzcy konkursu mogli zatem wybrać bilety do jednej z tych dwóch destynacji. Spot radiowy zapowiadający konkurs emitowany był w popularnym porannym paśmie radia ESKA Wrocław i brzmiał tak:
Tradycyjnie kolporterzy dziennika METRO mieli odpowiedni branding na swoich strojach oraz na wózkach z gazetami, a okładka samego METRA była w całości reklamą Centralwings i naszego konkursu.
I okładka METRA Wrocław w dniu rozpoczęcia akcji ALE ODLOT!
IV okładka dziennika METRO Wrocław w dniu rozpoczęcia akcji ALE ODLOT!
Przykładowe nagranie promosa naszego konkursu na antenie radia ESKA Wrocław możecie odsłuchać sobie poniżej:
Wroclaw - ESKA 8 maj 2007 21_58_58.mp3
2. KRAKÓW - kolejna akcja z cyklu ALE ODLOT! odbyła się w Krakowie w dniach 18 maja - 1 czerwca 2007 r. Kraków był jedynym miastem, w którym przy promocji akcji wykorzystaliśmy stację radiową spoza sieci Eska. Decyzja ta wynikała z dość słabej pozycji lokalnej krakowskiej Eski - dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z krakowskim RMF Maxxx, który targetuje podobną grupę docelową, a miał wtedy znacznie lepszą słuchalność. Poniżej możeci odsłuchać spot promujący krakowską akcję na antenie RMF Maxxx:
W Krakowie rozprowadzonych zostało 35 000 naklejek promujących włoskie destynacje do Rzymu i Bolonii. Bilety lotnicze Centralwings do tych właśnie miast mogli wygrać w Konkursie kierowcy, którzy zostali złapani z przyklejoną na samochodzie naklejką przez reportera radia RMF Maxxx.
3. ŁÓDŹ - ostatnia akcja ALE ODLOT! odbyła się w rodzinnym mieście Centralwings w dniach 1 - 15 czerwca 2007 r. W Łodzi skorzystaliśmy ponownie z niezawodnego wsparcia łódzkiej Eski, która jest naprawdę niezastąpiona w tego typu akcjach. Poniżej znajdziecie spot promocyjny nagrany i emitowany przez stację ESKA Łódź przed startem akcji ALE ODLOT! w Łodzi:
teaser_Eska_Lodz.mp3
W Łodzi na naklejkach promowaliśmy zupełnie nowe destynacje, które na wiosnę trafiły do Rozkładu Lotów Centralwings czyli Paryż i Rzym z łódzkiego lotniska Lublinek. Kolporterzy dziennika METRO rozdali 30 000 takich naklejek.
Podobnie jak w innych miastach, gdzie przeprowadziliśmy akcję ALE ODLOT! także w Łodzi kierowcy z przyklejoną naklejką dosłownie ścigali lotnych reporterów radia ESKA, który codziennie rano wybierali jednego szczęśliwca, który wygrywał podwójny bilet lotniczy do Paryża lub Rzymu. Poniżej możecie odsłuchać przykładową relację, jaka pojawiała się na antenie radia:
Eksa_Lodz_6-06-2007.mp3
agencja reklamowa: Heads Advertising
planowanie i zakup mediów: The Media Insight / MindShare
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz