Konkursowa nakleja na samochód dołączona do dziennika METRO
CW_3miasto_HIT FM-teaser.mp3
Kolportaż METRA w oprawie reklamy Centralwings z insertowaną naklejką
70-tysięczne piątkowe trójmiejskie wydanie dziennika METRO ukazało się 16 marca z dwustronną reklamą Centralwings na 1. i 4. okładce, dodatkowo osoby dystrybuujące gazetę nosiły również na sobie naszą reklamę z okładki Metra. Poza zapowiedzią nowego połączenia Gdańsk-Rzym na okładce Metra pojawiła się również pełna informacja o zasadach konkursu organizowanego przez Centralwings we współpracy ze stacją radiową Hit FM.
I. okładka METRA w dniu rozpoczęcia konkursu i dystrybucji naklejki
IV. okładka METRA w dniu rozpoczęcia konkursu
Przez następne 2 tygodnie każdego ranka reporter radia Hit FM w charakterystycznym czerwonym kabriolecie z wielką naklejką reklamującą połączenie Gdańsk-Rzym wyruszał na ulice Trójmiasta w poszukiwaniu samochodu z przyklejoną na tylnej szybie naklejką Centralwings. Akcja poszukiwawcza była zawsze na żywo relacjonowana na antenie radia, jak również krótka rozmowa ze szczęśliwym zwycięzcą.
Kabriolet Centralwings tropiący na ulicach Trójmiasta samochody z naklejką
Znalezienie dziennego zwycięzcy nie było żadnym problemem, gdyż każdego dnia w Hit FM pojawiała się podpowiedź w jakim rejonie miasta będzie można spotkać kabriolet. Najczęściej kończyło się tym, że kilka samochodów z naklejką ścigało nasz patrol radiowy walcząc o zwycięstwo w konkursie.
Jeden z upolowanych zwycięzców obiera vouchery na przelot Gdańsk-Rzym
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz