sobota, 4 kwietnia 2009

Centralwings - kampania w warszawskim metrze / maj 2007

Częścią wiosennej kampanii reklamowej Centralwings w 2007 roku była miesięczna kampania w warszawskim metrze. Kampania została przeprowadzona w maju na 344 ramkach (90 x 30 cm) w 172 wagonach (2 ramki na wagon).


Wykorzystane zostały trzy różne lay-out'y z komiksowym samolotem, które różniły się promowanymi destynacjami z Letniego Rozkładu Lotów 2007 oraz tekstem copy, wypowiadanym przez samolot Centralwings.


Postanowiliśmy wspólnie z agencją trochę pobawić się rymowankami i tak powstały trzy teksty copy do wykorzystanych lay-outów:
  • Po podróży w metrze wznieś się ze mną w powietrze!
  • Na którą jedziesz stację? A może wolisz polecieć ze mną na wakacje?
  • Wszystkich metra pasażerów zabiorę do miejsc wielu!


Warszawa była dla Centralwings kluczowym rynkiem - w rozkładzie lotów najwięcej połączeń oferowanych było właśnie z Okęcia, dlatego dotarcie do sporej części Warszawiaków podróżujących codziennie podziemną kolejką okazało się bardzo efektywnym narzędziem.


Podobnie jak w kampanii prasowej obok destynacji promowaliśmy również: cenę - na jednym z lay-outów pojawiła się informacja "Loty już od 19 zł" oraz zniżkę 20% dla dzieci w wieku 2-16 lat.




agencja: Heads Advertising
dom mediowy: The Media Insight / MindShare

Brak komentarzy:

 
Twoja wyszukiwarka