Kampanie lokalne prowadzone w Łodzi oraz w Trójmieście objęły lokalną prasę oraz outdoor. Kampania prasowa dla Trójmiasta i regionu objęła reklamy w formacie Half Page oraz niestandardowe (z elementem samolotu oblanym tekstem) w Dzienniku Bałtyckim oraz lokalnych wydanich Gazety Wyborczej oraz Faktu.
W obu miastach wynajęliśmy najlepsze lokalizacje na reklamy wielkoformatowe. W Gdańsku spektakularna siatka winylowa o rozmiarze 20x10 metrów zawisła na 2 miesiące (styczeń-luty 2006) na Bramie Wyżynnej w samym sercu Gdańska.
W Łodzi udało nam się zdobyć genialną lokalizację u zbiegu Al. Mickiewicza i ulicy Piotrkowskiej na budynku Centralu 1. Siatka winylowa z reklamą premierowego połączenia Centralwings: Łódź-Dublin o rozmiarze 12 x 14 metrów eksponowana była w tej lokalizacji ponad 3 miesiące (od 19 grudnia 2005 do 31 marca 2006).
Megaboard na Centralu 1 w Łodzi (grudzień 2005 - marzec 2006)
W Trójmieście dodatkowym wsparciem dla megaboardu były też backlighty AMS z identyczną reklamą, co dodatkowo zwiększało ilość kontaktów z przekazem.
15 backlightów AMS w Trójmieście w styczniu 2006
Lokalna kampania prasowa w Łodzi była prowadzona w dwóch najpoczytniejszych lokalnych dziennikach: Expressie Ilustrowanym oraz Dzienniku Łódzkim, a także w lokalnym dodatku do Gazety Wyborczej, który zgodził się na niestandardowy format reklamy prasowej.
Na skalę ogólnopolską zaś zdecydowaliśmy się na kampanię radiową w Radio ZET oraz lokalnych stacjach z miast, z których Centralwings realizowało połączenia. Kampania miała cele sprzedażowe w związku z rozpoczęciem sprzedaży biletów z letniego rozkładu lotów oraz miała wzmocnić świadomość szerokiej oferty Centralwings w zakresie połączeń na Wyspy - do Londynu, Edynburga, Dublina i Shannon. Były to loty, które wypełniały głównie osoby udające się do pracy. Poniżej zamieszczam spot radiowy z tamtej kampanii.
Kampanię zaplanował dom mediowy The Media Insight / MindShare, a kreację przygotowała agencja Czteryczwarte.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz