sobota, 11 października 2008

Centralwings - kampania indoor na wyższych uczelniach Łodzi i Trójmiasta

Kontynuacją kampanii wprowadzającej Centralwings na nowe lotniska w Łodzi i Gdańsku była kampania przeprowadzona w marcu 2006 r. na wyższych uczelniach Łodzi i Trójmiasta. Kampania objęła ogółem:
  • 7 uczelni, 22 lokalizacje i 41 nośników (ramki A0) w Łodzi
  • 5 uczelni, 19 lokalizacji i 34 nośniki w Trójmieście


Projekty do tej kampanii przygotowała wybrana w konkursie nowa agencja Art FM, która w marcu przejęła po agencji Czteryczwarte pełną obsługę Centralwings w zakresie ATL i BTL. Krakowska agencja Art FM, należąca do Grupy RMF FM, zaprojektowała bardzo odważne, młodzieżowe lay-outy w nowoczesnej estetyce, utrzymane jednak w dotychczasowym systemie identyfikacji wizualnej Centralwings.

Z całej serii projektów przedstawionych przez Art FM w kampanii zostały wykorzystane dwa: FLY REVOLUTION nawiązujący do słynnego zdjęcia Che Guevary oraz PALUCH z prowokacyjnym hasłem: "Chcesz stąd wylecieć?"


Skąd pomysł na kampanię indoor na wyższych uczelniach? Studenci byli istotną częścią targetu tanich linii lotniczych - w okresie wakacji wielu studentów wyjeżdżało do pracy na Wyspy, a Centralwings oferowało właśnie takie połączenia - do Dublina i Edynburga z Gdańska oraz do Dublina z Łodzi. W marcu studenci zaczynają już planować swoje wakacje - kampania na uczelniach pozwoliła usytuować markę Centralwings w ich świadomości zanim konkurencyjne linie: Wizzair, Ryanair czy SkyEurope rozpoczęły walkę o tą grupę docelową.


Przy każdej większej kampanii pojawia się wiele projektów, które na wczesnych etapach są odrzucane z różnych względów. Niektóre z nich są warte pokazania - a więc dziś w galerii odrzuconych: specyficzny Potwór z Loch Ness oraz Język ;-)

galeria odrzuconych #1galeria odrzuconych #2

Projekty: Art FM; Zakup mediów: MindShare / The Media Insight

Brak komentarzy:

 
Twoja wyszukiwarka