Na kwiecień-maj 2006 zaplanowana została kampania prasowa w popularnych tygodnikach opinii: Newsweek, Wprost, Polityka i Przekrój. Tygodniki te trafiają do wykształconej, dobrze zarabiającej wielkomiejskiej grupy docelowej - są to potencjalni pasażerowie wybierający się na wakacje za granicą lub tzw. "weekend breaks" czyli krótkie weekendowe wyprawy turystyczno-towarzysko-zakupowe.
Agencja Art FM przygotowała koncept Brakuje tu tylko Ciebie!, na który składały się trzy różne egzekucje, odnoszące się do trzech możliwych typów wyjazdów:
1. Typowe wyjazdy wakacyjne do nadmorskich destynacji (tzw. charter-mix), takich jak: Lizbona i Faro w Portugalii, Gerona, Malaga i Palma w Hiszpanii, Rodos, Heraklion i Saloniki w Grecji, Palermo i Katania we Włoszech czy Malta.
2. Wyjazdy towarzysko-zakupowe na Wyspy (Londyn, Dublin, Edynburg) - odwiedzanie rodziny i znajomych, którzy przenieśli się do pracy na Wyspy, ale również krótkie weekendowe wypady na zakupy czy koncert ulubionego zespołu w Londynie.
3. Typowe "weekend breaks" - zwiedzanie atrakcyjnych miast (np. Rzym, Bolonia, Mediolan), często traktowane jako romantyczna wyprawa przez zakochanych czy małżeństwa, delektowanie się lokalną kuchnią i okrywanie uroków architektury.
agencja: Art FM
zakup mediów: MindShare / The Media Insight
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz