czwartek, 23 października 2008

Centralwings - kampania prasowa "Brakuje tu tylko Ciebie!"

Kampania reklamowa "Podano Letni Rozkład Lotów" komunikowała w jasny sposób dostępne w każdym mieście połączenia (destynacje) oraz cenę biletów: od 1 zł + stała opłata pasażera 99zł. Po zbudowaniu świadomości oferty połączeń Centralwings nadszedł czas na bardziej wizerunkową kampanię.

Na kwiecień-maj 2006 zaplanowana została kampania prasowa w popularnych tygodnikach opinii: Newsweek, Wprost, Polityka i Przekrój. Tygodniki te trafiają do wykształconej, dobrze zarabiającej wielkomiejskiej grupy docelowej - są to potencjalni pasażerowie wybierający się na wakacje za granicą lub tzw. "weekend breaks" czyli krótkie weekendowe wyprawy turystyczno-towarzysko-zakupowe.

Agencja Art FM przygotowała koncept Brakuje tu tylko Ciebie!, na który składały się trzy różne egzekucje, odnoszące się do trzech możliwych typów wyjazdów:

1. Typowe wyjazdy wakacyjne do nadmorskich destynacji (tzw. charter-mix), takich jak: Lizbona i Faro w Portugalii, Gerona, Malaga i Palma w Hiszpanii, Rodos, Heraklion i Saloniki w Grecji, Palermo i Katania we Włoszech czy Malta.


2. Wyjazdy towarzysko-zakupowe na Wyspy (Londyn, Dublin, Edynburg) - odwiedzanie rodziny i znajomych, którzy przenieśli się do pracy na Wyspy, ale również krótkie weekendowe wypady na zakupy czy koncert ulubionego zespołu w Londynie.


3. Typowe "weekend breaks" - zwiedzanie atrakcyjnych miast (np. Rzym, Bolonia, Mediolan), często traktowane jako romantyczna wyprawa przez zakochanych czy małżeństwa, delektowanie się lokalną kuchnią i okrywanie uroków architektury.

Wszystkie kreacje z linii Brakuje tu tylko Ciebie! ukazujące się w formatch Junior Page lub Half Page oddziaływały na emocje i aspiracje grupy docelowej, zawierały silny element "call to action" oraz budowały potrzebę różnego typu wyjazdów, dla których idealną ofertę tanich połączeń gwarantowały linie Centralwings.


agencja: Art FM
zakup mediów: MindShare / The Media Insight

Brak komentarzy:

 
Twoja wyszukiwarka