niedziela, 14 grudnia 2008

Centralwings - kampania "Zimowy Rozkład Lotów 2006/2007"

Pisałem tydzień temu o perturbacjach z koncepcją kreatywną jesiennej kampanii reklamowej Centralwings w 2006 r. Po odrzuceniu pomysłu "jesiennej ofensywy" zostało niewiele czasu na realizację kampanii wprowadzającej Zimowy Rozkład Lotów 2006/2007. Zdecydowaliśmy się na powrót do nieco zmodyfikowanej linii "Menu", a nacisk został postawiony na lokalną komunikację nowych połączeń, jakie miały zostać uruchomione w grudniu 2006 r.

Reklamy prasowe, które pojawiły się w lokalnych dziennikach (Dziennik Bałtycki, Dziennik Zachodni, Słowo Polskie, Gazeta Krakowska, itp) oraz w lokalnych wydaniach Gazety Wyborczej promowały głównie nowe destynacje z poszczególnych polskich lotnisk: Lille, Grenoble i Londyn Stansted z Warszawy, Cork, Rzym i Londyn Gatwick z Wrocławia, Cork z Krakowa oraz Rzym i Paryż z Łodzi. Informowaliśmy również o nowej najniższej taryfie, która wynosiła 19 zł + stała opłata pasażera (99 zł).



Pojawił się też nowy ogólnopolski lay-out z zimowym, mroźnym drinkiem, który promował w prasie cały nowy Zimowy Rozkład Lotów 2007.



Poza kampanią prasową w wybranych miastach wspieraliśmy launch nowych połączeń kampanią outdoorową na wielkoformatowych siatkach w najlepszych lokalizacjach. We Wrocławiu gdzie startowały aż 3 nowe połączenia pojawiły się 2 gigaboardy - jeden z nich zawisł na wrocławskim Rynku.


W Łodzi powróciliśmy po roku nieobecności na to samo sprawdzone miejsce na łódzkim Centralu w samym sercu miasta przy skrzyżowaniu Piotrkowskiej z Al. Mickiewicza.



W zimowym rozkładzie lotów pojawiło się jedno zupełnie nowe polskie miasto - Szczecin - w którym uruchamialiśmy pierwsze nasze połączenie do Dublina. Tam również w centralnym punkcie miasta pojawił się gigaboard Centralwings.



Głównym medium tej kampanii była jednak silna 3-tygodniowa kampania radiowa realizowana w najpopularniejszej ogólnopolskiej stacji radiowej RMF FM oraz w wybranych stacjach lokalnych w każdym mieście, z którego Centralwings oferowało swoje połączenia - ESKA Wrocław, ESKA Warszawa, Złote Przeboje Trójmiasto i Złote Przeboje Kraków.

Przygotowaliśmy kilka wariantów spotów - specjalny spot ogólnopolski, który był emitowany w RMF FM...


Spot Centralwings_RMF

... oraz spoty dla lokalnych stacji radiowych. Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii spoty promowały głównie nowe destynacje, a w 3. tygodniu tuż przed wielkim otwarciem sprzedaży Zimowego Rozkładu promowaliśmy cenę 19 zł pod hasłem Im wcześniej, tym taniej!

spot radiowy Centralwings_stolica

Największa szansa na kupienie biletu w najtańszej taryfie 19 zł jest właśnie w dniu otwarcia sprzedaży nowego Rozkładu, dlatego tak ważne było, żeby jak najwięcej osób właśnie 8 grudnia weszło na stroną internetową Centralwings.

spot Centralwings_Krakow_otwarcie

Brak komentarzy:

 
Twoja wyszukiwarka