Centralwings były jedynymi liniami lotniczymi, które oferowały bezpośrednie połączenia z Polski do Portugalii. Standardowo samoloty Polskich Tanich Linii Lotniczych latały z Warszawy do Lizbony (2004-2007), a w okresie wakacyjnym uruchamiane było dodatkowe połączenie mix-charterowe z Warszawy do Faro. W 2006 r. uruchomiono dodatkowe połączenie Kraków-Lizbona. Z uwagi na największy dystans dzielący Warszawę od Lizbony było to najdłuższe i najdroższe połączenie w siatce lotów Centralwings - nie obowiązywały na nim ceny biletów za 1 zł + stała opłata lotniskowa.
Można śmiało powiedzieć, że dynamiczny rozwój ruchu turystycznego z Polski do Portugalii był właśnie zasługą wygodnego i przystępnego cenowo połączenia lotniczego oferowanego przez Centralwings. Lokalna portugalska organizacja turystyczna Tourismo de Lisboa dostrzegła potencjał w polskich turystach i zdecydowała się zainwestować we wspólną kampanię reklamową promującą w Polsce oraz w Portugalii połączenie Warszawa-Lizbona.
Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie outdoorowej kampanii tranzytowej na tramwajach i autobusach miejskich w Warszawie oraz Krakowie w kwietniu 2006 roku. Wybraliśmy największe dostępne formaty: Dual Bus (przegubowe autobusy) i tramwaje w Warszawie oraz Full Back (tył autobusów) i tramwaje w Krakowie. W stolicy kampania była prowadzona na 4 autobusach i 4 tramwajach, a w Krakowie na 3 tramwajach i 2 autobusach.
Agencja Art FM przygotowała kreacje, które w chłodzie przedwiośnia kusiły wizerunkiem wakacyjnego relaksu na plaży. Wyrazista czerwono-niebieska kolorystyka zgodna z identyfikacją wizualną Centralwings oraz duży samolot, który stanowiły wówczas nieodzowny element wszystkich kreacji wyróżniały się na szarych polskich ulicach.
W 2007 r. podobną kampanię promującą połączenie Lizbona-Warszawa i Lizbona-Kraków na miejskich autobusach przeprowadziło Tourismo de Lisboa w stolicy Portugalii.
Agencja Art FM przygotowała kreacje, które w chłodzie przedwiośnia kusiły wizerunkiem wakacyjnego relaksu na plaży. Wyrazista czerwono-niebieska kolorystyka zgodna z identyfikacją wizualną Centralwings oraz duży samolot, który stanowiły wówczas nieodzowny element wszystkich kreacji wyróżniały się na szarych polskich ulicach.
W 2007 r. podobną kampanię promującą połączenie Lizbona-Warszawa i Lizbona-Kraków na miejskich autobusach przeprowadziło Tourismo de Lisboa w stolicy Portugalii.
Miejskie autobusy w Lizbonie z reklamą Centralwings
Dodatkowe wsparcie w rozkręceniu mody na Portugalię wśród Polskich turystów zapewnił miesięcznik Voyage, który swój lipcowy numer 2006 r. poświęcił właśnie stolicy Portugalii. Znalazła się tam również całostronicowa reklama lotów Centralwings do Lizbony i Faro.
Warto w tym miejscu przywołać również jedną z pierwszych w historii (2005 r.) kampanii outdoorowych Centralwings promujących właśnie loty do Lizbony, w której na billboardach pojawiły się zapiaszczone stopy. Do branżowych anegdot można zaliczyć już historię słynnych bannerów internetowych z wizerunkiem tychże stóp oraz dwuznacznym hasłem "Tego lata wyciągniesz nogi w Lizbonie"...
W ramach kampanii tranzytowej na tramwajach i autobusach Centralwings otrzymał szansę przetestowania nowego nośnika reklamowego, który firma Business Consulting / Media Miejskie wprowadzała wówczas do swojej oferty - były to naklejki na tyłach fotelików w warszawskich tramwajach. Wykorzystaliśmy tą okazję, by zaprezentować całą paletę połączeń Centralwings oraz wszystkie kreacje z linii "Menu" przygotowane wcześniej przez agencję Art FM.
Dodatkowe wsparcie w rozkręceniu mody na Portugalię wśród Polskich turystów zapewnił miesięcznik Voyage, który swój lipcowy numer 2006 r. poświęcił właśnie stolicy Portugalii. Znalazła się tam również całostronicowa reklama lotów Centralwings do Lizbony i Faro.
Warto w tym miejscu przywołać również jedną z pierwszych w historii (2005 r.) kampanii outdoorowych Centralwings promujących właśnie loty do Lizbony, w której na billboardach pojawiły się zapiaszczone stopy. Do branżowych anegdot można zaliczyć już historię słynnych bannerów internetowych z wizerunkiem tychże stóp oraz dwuznacznym hasłem "Tego lata wyciągniesz nogi w Lizbonie"...
W ramach kampanii tranzytowej na tramwajach i autobusach Centralwings otrzymał szansę przetestowania nowego nośnika reklamowego, który firma Business Consulting / Media Miejskie wprowadzała wówczas do swojej oferty - były to naklejki na tyłach fotelików w warszawskich tramwajach. Wykorzystaliśmy tą okazję, by zaprezentować całą paletę połączeń Centralwings oraz wszystkie kreacje z linii "Menu" przygotowane wcześniej przez agencję Art FM.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz