sobota, 1 listopada 2008

Centralwings - edukacyjno-poradnikowe advertoriale prasowe

Pierwsze tanie linie lotnicze pojawiły się w Polsce zaledwie w 2004 r. wraz z wejściem SkyEurope i Wizzair. Start tanich przewoźników ułatwiło wejście Polski do Uni Europejskiej i otwarcie dla Polaków rynków pracy w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Centralwings wystartował na początku 2005 r. od dwóch regularnych połączeń Warszawa-Londyn i Kraków-Londyn. Ogromna ilość Polaków, która w tamtym okresie postanowiła spróbować szczęścia na Wyspach pozwoliła tanim liniom lotniczym rozwinąć siatkę połączeń - Centralwings szybko uruchamiał kolejne kierunki do Dublina, Shannon, Edynburga i Leeds.
.
Advertorial w Gazecie Praca "Na skrzydłach do pracy" - SZKOCJA

Trzeba jednak pamiętać, że większość osób po raz pierwszy w życiu wsiadała wówczas do samolotu. Tanie linie lotnicze pozwoliły korzystać z latania osobom, których wcześniej nie było na to stać. Dodatkowo model funkcjonowania tanich linii nie był znany Polakom, krążyło wiele obiegowych, niepochlebnych opinii w rodzaju, że tanie linie latają starymi samolotami. Postanowiliśmy zmierzyć się tym problemem i w formie odbiegającej od standardowej reklamy przekazać nieco przydatnych informacji dla osób, które rozpoczynały swoją przygodę z tanim lataniem.

Advertorial w Gazecie Praca "Na skrzydłach do pracy" - IRLANDIA

Planując wiosenną kampanię reklamową w 2005 r. chcieliśmy również edukować Polaków planujących wyjazd na Wyspy w zakresie informacji, które powinni wiedzieć o tanich liniach lotniczych oraz destynacji, do której się wybierają. Pisaliśmy z jakim wyprzedzeniem warto zaplanować podróż, na jakie dodatkowe rzeczy zwrócić uwagę przy wyborze linii lotniczej (bagaż, dodatkowe opłaty, możliwość przebukowania lotu, lotnisko docelowe, transport do centrum miasta).

Advertorial w Gazecie Praca "Na skrzydłach do pracy" - ANGLIA

Dom mediowy The Media Insight zaplanował dla nas kampanię prasową w Gazecie Praca (poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej) oraz w piśmie Praca i Życie Za Granicą. W tych tytułach ukazywały się cyklicznie advertoriale przygotowywane wspólnie przez redakcje gazet oraz nasz dział Komunikacji Korporacyjnej. Oczywiście przemycaliśmy w tych materiałach wiele przewag oferty Centralwings, jednak zasób obiektywnych informacji czynił je zdecydowanie bardziej atrakcyjnymi dla czytelnika od typowej reklamy prasowej.


Advertorial w Praca i Życie Za Granicą - odcinek: SHANNON

Można powiedzieć, że decydując się na taką właśnie kampanię Centralwings edukował Polaków w zakresie korzystania z tanich linii lotniczych, wzmacniając tym samym cały segment tanich linii lotniczych. Była to kampania promująca korzystanie z tanich linii i wskazująca na wszystkie zalety i ewentualne utrudnienia wynikające z wyboru taniego przewoźnika.

Advertorial w Praca i Życie Za Granicą - odcinek: EDYNBURG


Advertorial w Praca i Życie Za Granicą - odcinek: DUBLIN


Advertorial w Praca i Życie Za Granicą - odcinek: LONDYN

Brak komentarzy:

 
Twoja wyszukiwarka